google-site-verification=74vUizywDCBZTHvjeTnhYgSyS8A9x1LbT8RW6mXPG4Y

پروژه های دانشجویی به زبان ساده

در این وبسایت نحوه انجام پروژه های دانشجویی به زبانی ساده بیان شده است

۱۲ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

معلمان فقط یک انسان هستند

2. ما باید آموزش های تخصصی برای مقابله با سرکشی و رفتارهای مخل کلاس درس به معلمان ارائه دهیم.

واضح است که معلمان برای رسیدگی به تعارضات کلاسی به شیوه های مثبت به راهنمایی حرفه ای نیاز دارند. وقتی متخصصان هلند و ایالات متحده چنین آموزش های تخصصی را ارائه کرده اند ، روابط دانش آموز و معلم بهبود یافته است (Spilled et al 2012b؛ Capella et al 2012).
3. مدارس باید شیوه هایی را ترویج دهند که باعث شود دانش آموزان احساس حمایت و تشویق کنند ، نه اینکه شرمنده و شرمنده شوند.

شواهد خوبی در این زمینه وجود دارد: معلمان باید از بازخورد مثبت و سازنده استفاده کنند و از انتقادات شخصی که باعث شرمساری ، تحقیر یا تحقیر دانش آموزان می شود ، خودداری کنند.

به عنوان مثال ، در آزمایش های اخیر ، کودکان بریتانیایی (7 تا 11 ساله) با دو نوع مختلف انتقاد از معلمان ارائه شدند.

یکی شامل انتقاد شخصی (به عنوان مثال ، "من از شما ناامید شده ام.")

دیگری روی رفتاری که معلم می خواست تصحیح کند متمرکز بود ("آیا می توانید راه بهتری برای انجام این کار فکر کنید؟")

آیا نوع رویکرد مهم بود؟ به نظر می رسد در درک کودکان تفاوت ایجاد کرده است (اسکیپر و داگلاس 2015).

بچه هایی که مورد انتقاد شخصی قرار گرفتند ، به این نتیجه رسیدند که معلمانشان آنها را کمتر دوست دارند ، و این تجربه سایه ای طولانی ایجاد کرد: حتی پس از موفقیت در کار بعدی ، بچه ها همچنان به رابطه دانش آموز و معلم خود با دید منفی نگاه می کردند.

چنین نتایجی با مطالعات کودکان خردسال مطابقت دارد. انواع خاصی از انتقادات می توانند انگیزه را از بین ببرند و باعث شوند کودکان احساس دلسردی ، ناامیدی یا درماندگی کنند.

و همانطور که در جاهای دیگر استدلال کرده ام ، نمودارهای رفتار در کلاس درس - و سایر تکنیک های انضباطی که باعث شرمساری عمومی کودکان می شوند - نیز می تواند این تأثیر را داشته باشد.

آیا این تکنیک ها روابط دانش آموز و معلم را تضعیف می کند؟

من هیچ مطالعه ای در این زمینه برای کودکان پیدا نکردم. اما مطالعات بر روی دانش آموزان در کالج تأیید می کند که رفتارهای متضاد معلم - مانند خجالت کشیدن دانش آموزان یا کنار گذاشتن مشارکت آنها - دانش آموزان را خاموش می کند.

آنها بیشتر به معلمان پاسخ منفی می دهند و کمتر درگیر مطالب می شوند. و این تأثیرات حتی زمانی آشکار است که دانش آموزان خودشان هدف تضاد معلم نیستند. مشاهده خجالت سایر دانش آموزان کافی است (بروکلمن پست و همکاران 2015 ؛ گودبوی و همکاران 2018).
4. ما باید معلمان را برای شناسایی و مقابله با سوگیری ها آموزش دهیم

معلمان فقط یک انسان هستند. بنابراین مانند بقیه ما ، آنها دارای سوگیری های اجتماعی هستند که از فرهنگ عامه جذب کرده اند - کلیشه هایی که می توانند در تفکر ما وارد شوند ، چه آگاهانه از آن آگاه باشیم یا نه.

و متأسفانه ، این جانبداری های ضمنی می تواند نابرابری های شدیدی را در نحوه برخورد با دانش آموزان ایجاد کند.

به عنوان مثال ، جیسون اوکونوفوا و همکارانش "نابرابری های شدید نژادی در اقدامات انضباطی مدارس در ایالات متحده" را ثبت کرده اند و محققان یک دلیل مهم را تأیید کرده اند: معلمان تمایل دارند رفتار نادرست دانش آموزان سیاه پوست را نگران کننده تر تلقی کنند (اوکونوفوا و همکاران 2016b) )

در آزمایشات ، معلمانی که از آنها خواسته شد در مورد دانش آموزان فرضی قضاوت کنند ، بیشتر مجازات شدیدی را برای مجرمان مشکوک و سیاهپوست توصیه می کردند تا سفید (Okonofua and Eberhardt 2015).

توصیف دانش آموزان - و رفتار آنها در کلاس درس - یکسان بود. فقط هویت نژادی آنها متفاوت بود ، و این کافی بود تا واکنش های مغرضانه را در معلمان برانگیزد.

همچنین ممکن است بسته به عوامل دیگر ، مانند وضعیت اجتماعی و اقتصادی ، با کودکان متفاوت رفتار شود. به عنوان مثال ، یک آزمایش اخیر در سوئیس نشان داد که معلمان به احتمال زیاد دانش آموزانی را که دارای وضعیت اجتماعی و اقتصادی پایین تری هستند ، به رشته های تحصیلی پایین تر اختصاص می دهند - حتی اگر سوابق تحصیلی آنها با دانش آموزان دارای وضعیت اجتماعی و اقتصادی بالا یکسان باشد (Batruch و همکاران 2018).

۳۰ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahla mehran

معلم و دانش آموز از رابطه ای دیگر

علاوه بر این ، کودکانی که تلاش می کنند محکوم به نتایج ضعیف نیستند. هنگامی که معلمان روابط حمایتی با دانش آموزان در معرض خطر خاصی از مشکلات رفتاری برقرار می کنند ، آن بچه ها با گذشت زمان بهبود می یابند.

در واقع ، مطالعات نشان می دهد که دانش آموزان "در معرض خطر" بیش از سایر کودکان از روابط حمایتی دانش آموز و معلم بهره مند می شوند.

غذای آماده؟

فرار از مفاهیم این مطالعات دشوار است. روابط مثبت دانش آموز و معلم می تواند دانش آموزان را در برابر استرس های سمی محافظت کند. آنها ممکن است مشکلات رفتاری را پیشگیری کنند ، چشم اندازهای تحصیلی کودک را افزایش دهند ، کودکان را از خطر قربانی شدن همسالان باز دارند.

و مزایای آن با بزرگ شدن کودکان کاهش نمی یابد. برعکس.

در یک متاآنالیز از 99 مطالعه منتشر شده ، محققان دریافتند که در مقایسه با دانش آموزان بزرگتر ، کودکان در دبستان در مواقع منفی روابط دانش آموز و معلم دچار مشکلات بیشتری می شوند. اما روابط مثبت به ویژه برای دانش آموزان بزرگتر مفید بود و به طور کلی ، "تأثیرات قوی تری در کلاس های بالاتر یافت شد" (Roorda et al 2011).

در واقع ، در یک مطالعه بزرگ بر روی نوجوانان آمریکایی ، مهمترین پیش بینی کننده رشد تحصیلی ریاضی در مدرسه-از پایه های 8 تا 12-درک دانش آموز از "ارتباط" با معلمانش بود (گرگوری و واینستین 2004) به
اما این همه ماجرا نیست روابط نزدیک شخصی برای معلمان نیز مفید است.

وقتی دانش آموزان و معلمان احساس ارتباط می کنند ، فقط دانش آموزان نیستند که از آن سود می برند.

تحقیقات نشان می دهد که معلمان وقتی ارتباط نزدیکی با دانش آموزان خود گزارش می دهند ، احساس موفقیت بیشتری می کنند. و وقتی روابط آنها با تعارض کمتری همراه باشد ، معلمان خستگی عاطفی کمتری را تجربه می کنند (کوربین و همکاران 2019).
بنابراین چگونه می توانیم اطمینان حاصل کنیم که دانش آموزان و معلمان این روابط مهم و حمایتی را ایجاد می کنند؟

واقعیت این است که همه دانش آموزان برخورد مساوی ندارند. آنها فرصت مساوی برای ایجاد روابط نزدیک و حمایتی با معلمان خود ندارند.

این به این دلیل است که معلمان انسان هایی هستند که تحت فشارهای روانی قرار می گیرند و حرفه معلمی یک استرس زا است.

علاوه بر این ، معلمان اغلب فاقد آموزش به بهترین روش برای کنترل نظم و انضباط هستند.

و معلمان ، مانند بقیه ما ، از سوگیری های ناخودآگاه رنج می برند که بر نحوه واکنش آنها به کودکان تأثیر می گذارد.

بنابراین ما باید در مورد کمک به معلمان و دانش آموزان برای غلبه بر این موانع جدی باشیم. بیایید مشکلات را دقیق تر بررسی کنیم.
1. ما باید به معلمان کمک کنیم تا با استرس شغلی کنار بیایند
pense-boy-by-Charmaine_Swart-150x112-min.jpg

ایجاد روابط مثبت دانش آموز و معلم مستلزم صبر و شوخ طبعی خوب است-ویژگی هایی که در هنگام استرس از بین می روند. و متأسفانه ، تدریس حرفه ای استرس زا است.

به عنوان مثال ، در ایالات متحده ، مطالعه ای در یک منطقه مدرسه شهری شهری در غرب غرب نشان داد که 93 درصد از معلمان ابتدایی "بسیار استرس" داشتند و یک سوم از این معلمان سطوح متوسط ​​تا بالای فرسودگی شغلی را تجربه می کردند (هرمان و همکاران 2018) به

یک مطالعه بعدی بر روی معلمان مدرسه راهنمایی میدوسترن آمارهای بدی را گزارش کرد (هرمان و همکاران 2019).

در انگلستان ، یک نظرسنجی از معلمان مدارس نشان داد که "شرایط کار روانی و اجتماعی در سطح ضعیفی بود" (راوالیر و والش 2018). نظرسنجی دیگری در بریتانیا گزارش می دهد که بیش از نیمی از معلمان به دلیل "فشارهای روحی و روانی" تصمیم به ترک حرفه گرفته اند.

بنابراین اگر می خواهیم به معلمان کمک کنیم روابط مثبتی با دانش آموزان خود برقرار کنند ، باید منابع استرس شغلی مانند حمایت اداری ضعیف ، ارتباط ضعیف معلم و والدین و بودجه ناکافی را برطرف کنیم.

در یک مطالعه بزرگ در ایالات متحده ، روابط مثبت دانش آموز و معلم برای کودکانی که والدینی داشتند که مکرراً با معلمان در ارتباط بودند ، رایج بود. علاوه بر این ، دانش آموزان مدارس ابتدایی با دریافت حقوق بیشتر معلمان به مرور زمان روابط معلم مثبتی را حفظ می کردند (O'Connor 2010).

۳۰ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahla mehran

پژوهشگر ارشد در رابطه معلم و دانش آموز

ویکی نیشیوکا ، پژوهشگر ارشد Education Northwest که روابط معلم و دانش آموز را مطالعه می کند ، می گوید: "بعضی اوقات معلمان اهمیتی را که رابطه آنها با هر دانش آموز بر هویت و احساس تعلق آن دانش آموز دارد درک نمی کنند." "آنچه مانع این امر می شود ، نوعی نظم و انضباط و برخورد متقابل با دانش آموزان است که واقعاً جواب نمی دهد."

به عنوان مثال ، یک مطالعه در سال 2016 به طور تصادفی معلمان را برای افزایش تعاملات مثبت خود با دانش آموزان تعیین کرد. دانش آموزان معلمانی که نسبت خود را به پنج نظر مثبت و تعامل مثبت نسبت به هر یک از نظرات منفی افزایش داده اند ، نسبت به دانش آموزان گروه کنترل معلمان ، رفتارهای مخرب و قابل توجهی کمتر و زمان بیشتری برای انجام وظیفه داشته اند.
معلمان چگونه می توانند روابط خود را با دانش آموزان بهبود بخشند؟

در یک کلام: همدلی. در چندین مطالعه اخیر ، محققان دریافتند معلمانی که با دانش آموزان خود همدلی می کنند ، می توانند رفتار و مشارکت تحصیلی دانش آموزان را بهتر مدیریت کنند.

نیشیوکا می گوید تلاش برای سرکوب سوگیری ها یا کلیشه های مربوط به دانش آموزان گاهی اوقات آنها را بدتر می کند ، اما تمرین دیدگاه-به طور فعال تصور اینکه دانش آموز چگونه ممکن است یک موقعیت را درک کند یا تحت تأثیر قرار گیرد-می تواند تعصب را کاهش داده و روابط معلم و دانش آموز را عمیق تر کند. او به معلمان توصیه کرد:

    با دانش آموزان صحبت کنید تا تفاوت درک و انتظارات آنها را در کلاس درک کنید.
    درباره تفاوت های فرهنگی بین معلمان و دانش آموزان تحقیق کنید تا سوء تفاهم های فرهنگی ، به ویژه در مورد هنجارها ، سبک ها و زبان را کنار بگذارید.
    آموزش و الگوسازی دیدگاه گیری برای دانش آموزان در کلاس.

چگونه معلمان می توانند مرزهای سالم را با دانش آموزان حفظ کنند؟

کارشناسان هشدار می دهند که برای معلمان و دانش آموزان ، "رابطه" به معنای "دوست" نیست ، به ویژه در رسانه های اجتماعی. در بسیاری از مناطق قوانینی وجود دارد مبنی بر اینکه معلمان دانش آموزان فعلی را در فیس بوک ، توییتر یا سایر پلتفرم ها دنبال می کنند یا با آنها دوست می شوند ، تا حدی به این دلیل که در صورت مشاهده رفتارهای نامناسب دانش آموزان به صورت آنلاین ، ممکن است معلمان مسئولیت پذیر شوند.

معلمان همچنین باید با دانش آموزانی که به آنها اعتراف می کنند که طبق قانون باید مدارک سوءاستفاده را گزارش دهند و اسراری را که می تواند دانش آموزان را در معرض خطر قرار دهد ، حفظ نکنند ، پیش قدم باشند.

استار ساکشتاین ، نویسنده معلم و آموزش ، وبلاگش در وب سایت edweek.org میزبانی شده است ، همچنین توصیه می کند که در حالی که معلمان می توانند و باید داستانهای شخصی خود را در صورت "هدفمند و مناسب" بودن بحث با دیگران به اشتراک بگذارند ، اما باید از آنها برای الگوبرداری از دانش آموزان استفاده کنند. سطح جزئیات برای به اشتراک گذاشتن در مکالمات اجتماعی مناسب است.
روابط با دانش آموزان چگونه می تواند از کیفیت معلم حمایت کند؟

ادامه مطلب...
۳۰ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahla mehran

چرا روابط معلم و دانش آموز اهمیت دارد

یافته های جدید بهترین روش ها را روشن می کند
توسط سارا دی اسپارکس - 12 مارس 2019 6 دقیقه خوانده شد

دانش آموزان در یک سال تحصیلی معمولی بیش از 1000 ساعت با معلم خود می گذرانند. این زمان کافی برای ایجاد رابطه ای است که می تواند عشق عمیق دانش آموز به یادگیری را برانگیزد - و زمان کافی برای پویایی است که به طور کامل از ریل خارج شود.

ناظران آموزش و پرورش مدتهاست می دانند که رابطه با معلم می تواند برای نحوه یادگیری دانش آموزان بسیار مهم باشد. اما تحقیقات نوظهور تصویر واضح تری از همیشه نشان می دهد که چگونه معلمان می توانند روابط قوی با دانش آموزان خود ایجاد کرده و از آن استفاده کنند.

مری هلن ایموردینو-یانگ ، عصب شناس شناختی در دانشگاه جنوبی ، می گوید: "بعضی اوقات افراد نوعی آشنایی و دوستی گاه به گاه را با ارتقاء روابط عمیق که در مورد توانایی های کودک ، علایق ، نقاط قوت و ضعف آنها است اشتباه می گیرند." کالیفرنیا که تأثیرات احساسات و طرز فکر بر یادگیری را مطالعه می کند.

او می گوید: "بسیاری از معلمان ... توانایی های بسیار قوی برای تعامل اجتماعی با دانش آموزان دارند ، اما این کافی نیست." "شما باید خیلی بیشتر از آن پیش بروید و در واقع با دانش آموزان در مورد کنجکاوی ، علایق آنها ، عادات ذهنی آنها از طریق درک و نزدیک شدن به مطالب شروع کنید تا واقعاً معلم موثری باشید."

ایموردینو یانگ در مطالعه طولی آینده خود با کالج آموزش بانک استریت ، در حال ردیابی این است که معلمان بسیار م effectiveثر دانش آموزان کم درآمد ، هنجارهای کلاس درس و احساس اعتماد و ایمنی را برای دانش آموزان تعیین می کنند-بلکه از این پایه برای ارتقاء تفکر عمیق تر دانش آموزان استفاده می کنند. و نامزدی
چرا روابط معلم و دانش آموز مهم است؟

"بخش رابطه ای تدریس ممکن است بسیار کم اهمیت ترین جنبه آن باشد. ... هنگامی که معلمان در برقراری روابط با دانش آموزان مهارت دارند ، این مهارت بیشتر به عنوان پوششی برای فقدان دانش محتوا و یا آموزش با دقت در نظر گرفته می شود. "جیمز فورد ، معلم سال ایالت کارولینای شمالی 2015 و مدیر برنامه برای انجمن مدارس دولتی کارولینای شمالی ، به هفته آموزش گفت. برعکس ، وی افزود: "اولین کار ما به عنوان معلمان این است که مطمئن شویم دانش آموزان خود را یاد می گیریم ، در سطح واقعی با آنها ارتباط برقرار می کنیم ، به فرهنگ آنها احترام می گذاریم و شایستگی آنها را برای دریافت بهترین آموزش ممکن تأیید می کنیم."

مروری بر تجزیه و تحلیل تحقیقات آموزشی بر روی 46 مطالعه نشان داد که روابط قوی معلم و دانش آموز در کوتاه مدت و بلند مدت با بهبود تقریباً هر اقدامی که مدارس به آن اهمیت می دهند مرتبط است: مشارکت تحصیلی بیشتر دانش آموزان ، حضور ، نمرات ، رفتارهای مختل کننده کمتر و تعلیق و کاهش نرخ ترک تحصیل این تأثیرات حتی پس از کنترل تفاوت در زمینه های فردی ، خانوادگی و مدرسه دانش آموزان قوی بود.

معلمان نیز سود می برند. مطالعه ای در مجله اروپایی روانشناسی آموزش نشان داد که رابطه معلم با دانش آموزان بهترین پیش بینی کننده این بود که معلم چقدر شادی را در مقابل اضطراب در کلاس تجربه کرده است.
رویکرد معلم چگونه بر این رابطه تأثیر می گذارد؟

در تحقیقی در سال 2018 ، ویکتوریا تیزن-هومر ، محقق دانشگاه ایالتی آریزونا ، دریافت که برنامه های مختلف تربیت معلم انواع مختلف روابط با دانش آموزان را اولویت بندی می کند:

    تمرکز ابزاری شامل یک رابطه محدود و یک طرفه بود که در آن معلمان اطلاعات خاصی را درباره دانش آموزان جمع آوری می کردند تا آنها را برای رفتار خوب ترغیب کرده و بر وظایف هدایت شده توسط معلم تمرکز کنند. او دریافت که روابط "به عنوان وسیله ای کنترل شده برای یک هدف خاص: انطباق دانش آموزان" ، ساخته شده است. "دانش آموزان دریافتند که ارزش آنها به میزان سخت کوشی و رفتار آنها مطابق آنچه که اکثریت سفیدپوستان تقاضا می کنند ، وابسته است."
    تمرکز متقابل به معلمان نیاز داشت تا اطلاعات پیچیده ای را جمع آوری کرده و درک جامعی از دانش آموزان خود ایجاد کنند و دانش آموزان را به مبارزه با محتوا و مشکلات با هم دعوت کنند. "این دانش آموزان نه تنها یاد گرفتند که برای خود فکر کنند ، بلکه بزرگسالانی نیز داشتند که افکار و تجربیات آنها را تأیید کردند و به آنها پاسخ دادند. تیزن هومر می گوید ، چنین تعاملاتی آنها را برای تعامل با شخصیت های قدرتمند آماده می کند و روزی خودشان دارای مقامات قدرت می شوند.

این مطالعه همچنین در تجزیه و تحلیل دو مورد از این برنامه ها نشان داد که معلمان تربیت شده با تمرکز ابزاری بیشتر به تدریس در مدارس کم درآمد و اقلیت های بالا ادامه می دهند ، در حالی که افرادی که در روابط متقابل آموزش دیده اند در مدارس با مدارک بالاتر به پایان می رسند. -دانش آموزان ورودی و سفیدپوست. مشخص نیست که چرا معلمان به این ترتیب مرتب شده اند ، اما نگرانی هایی را در مورد تفاوت در روابطی که ممکن است دانش آموزان کم درآمد و کم درآمد با معلمان تجربه کنند ، ایجاد کرده است.

۳۰ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahla mehran

آنها چه هستند؟

هر کس می تواند به معلمی که در زندگی خود تغییر ایجاد کرده است ، و همچنین به معلمی که زندگی را برای مدت کوتاهی بدبخت کرده است ، اشاره کند. چرا؟ زیرا رابطه معلم و دانش آموز در قلب آموزش است. همانطور که ریتا پیرسون در سخنرانی مشهور خود در TED خاطرنشان کرد: "بچه ها از کسی که دوست ندارند یاد نمی گیرند."

اما رابطه مثبت معلم و دانش آموز چیست؟ در اینجا چند نمونه بر اساس تحقیقات وجود دارد که هم از معلمان و هم از دانش آموزان می پرسد چه چیزی این رابطه را بسیار خاص می کند:

ادامه مطلب...
۳۰ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahla mehran

چگونه روابط مثبت معلم و دانش آموز منجر به پیشرفت تحصیلی می شود

ایجاد ارتباط با دانش آموزان و تعیین خود به عنوان مربی آنها راهی عالی برای مبارزه با غیبت مزمن است. [5] اگر دانش آموزان انگیزه بیشتری برای شرکت در کلاسها داشته باشند اگر بدانند که معلم آنها به آنها اهمیت می دهد و به آنها در موفقیت کمک می کند. و با بهبود مشارکت مدرسه ، این روابط می تواند پیشرفت تحصیلی را نیز بهبود بخشد.

 

حتی در مدرسه ابتدایی ، غیبت های غیر موجه با افت تحصیلی به ویژه در ریاضی ارتباط دارد. [6] با ایجاد انگیزه در دانش آموزان برای کار سخت و از دست دادن دروس کمتر ، روابط معلم و دانش آموز می تواند دانش آموزان مشکل را از عقب ماندگی باز دارد و شکاف پیشرفت تحصیلی را از بین ببرد. این یکی از طولانی ترین راههایی است که معلم می تواند بر پیشرفت و موفقیت شغلی دانش آموزان تأثیر بگذارد.

ارتباط شخصی با دانش آموزان شما همچنین می تواند انگیزه ذاتی آنها را برای یادگیری افزایش دهد. [7] وقتی دانش آموزان به دلیل تسلط بر کارشان به کارشان علاقه نشان می دهند ، عشق به یادگیری را در خود پرورش می دهند که برای تمام زندگی آنها مفید خواهد بود. بعلاوه ، آنها بیشتر احتمال دارد که نگرش مثبتی نسبت به معلمان ، کلاسها و درسهای خود داشته باشند. [8] وقتی دانش آموزان کمتر روی نمرات تمرکز می کنند و بیشتر بر تسلط تمرکز می کنند ، در مسیر موفقیت شغلی در مدرسه هستند.

در نهایت ، این روابط حتی می تواند به برنامه درسی یادگیری اجتماعی-عاطفی شما (SEL) گره بخورد. ارتباط مثبت معلم و دانش آموز می تواند به کودکان در توسعه مهارت های خودتنظیمی ، به ویژه خودمختاری و تعیین سرنوشت کمک کند. [9] همانطور که دانش آموزان نحوه ارزیابی و مدیریت رفتار خود را یاد می گیرند ، می توانند به اهداف شخصی و تحصیلی خود برسند. [10] و با گذشت زمان ، این می تواند نمرات ناموفق و نیاز به تغییر مسیر را کاهش دهد.

به طور خلاصه ، روابط معلم و دانش آموز می تواند به روش های زیر موفقیت مدرسه را ارتقا دهد:

    پیشرفت تحصیلی را تقویت می کند
    غیبت مزمن را کاهش می دهد
    انگیزش خود را افزایش می دهد
    خود تنظیم را تقویت می کند
    مهارت های هدف گذاری را بهبود می بخشد

راههای دیگر ایجاد روابط منجر به موفقیت دانش آموزان می شود

فراتر از موفقیت تحصیلی ، شناخت دانش آموزان می تواند مدیریت رفتار کلاس درس را بهبود بخشد. دانش آموزان با منابع کم که معلمانشان به عنوان مربی با آنها کار می کنند ، احتمالاً رفتارهای مناسب اجتماعی از خود بروز می دهند. [11] وقتی معلمانشان با دانش آموزان مشکل ساز بد برخورد می کنند یا بعید می دانند که تغییر کنند. اما وقتی معلمان برای مراقبت و کمک به آنها تلاش می کنند ، این دانش آموزان بیش از حد قادر به رشد هستند.

ارتباط م betweenثر بین معلمان و دانش آموزان نیز می تواند فضای مدرسه شما را تقویت کند. از آنجا که این روابط بسیار با انگیزه خود ارتباط دارد ، می تواند منجر به یک کلاس درس درگیر شود. [12] کلاس درس شما می تواند به یک محیط یادگیری ایده آل تبدیل شود که در آن دانش آموزان نه تنها آمادگی لازم را ندارند بلکه برای یادگیری نیز هیجان دارند. بعلاوه ، وقتی دانش آموزان خود را درگیر درس می کنند ، به احتمال زیاد در طول کلاس به نظم و انضباط نیاز ندارند.

تأثیر معلم بر دانش آموزان آنها می تواند تا مدت ها پس از پایان سال تحصیلی ادامه یابد. بعد از اینکه یک دانش آموز با معلم خود ارتباط معناداری برقرار کرد ، به احتمال زیاد در آینده روابط مشابهی ایجاد می کند. [13] از آنجا که این روابط می تواند راهنمایی و پشتیبانی لازم را برای دانش آموزان به همراه داشته باشد ، پرورش آنها در مدرسه ضروری است. این امر به ویژه برای کودکان بزرگتر ابتدایی مفید است ، زیرا روابط قوی معلم و دانش آموز می تواند به سهولت انتقال به مدرسه راهنمایی کمک کند. [14]

ایجاد روابط مثبت با دانش آموزان نیز می تواند به معلمان کمک کند. 25 تا 40 درصد از معلمان جدید احتمالاً ظرف پنج سال زمینه تحصیل را ترک می کنند. [15] اما روابط مثبت با دانش آموزان می تواند این تعداد را کاهش داده و به معلمان نشان دهد که چگونه شغل آنها زندگی را تغییر می دهد. [16] اگر به دنبال احساس رضایت بیشتر در حرفه خود هستید ، سعی کنید با دانش آموزان خود تعامل داشته باشید و آنها را در مبارزه های فردی خود یاری دهید.

۳۰ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahla mehran

چرا روابط قوی معلمان منجر به مشارکت دانش آموزان و بهبود محیط مدرسه می شود

به معلم مورد علاقه خود از دوران دبستان فکر کنید. چه چیزی آنها را اینقدر خاص کرده است؟ شاید آنها اولین فردی بودند که به ریاضی کمک کرد "برای شما منطقی" باشد ، یا شاید به شما اجازه دادند از کتابخانه کلاس درس خود کتاب قرض بگیرید. خرد و راهنمایی که معلمان ارائه می دهند می تواند زندگی را تغییر دهد ، به ویژه برای دانش آموزان خردسال.

مربیان اغلب بر بهبود مشارکت والدین تمرکز می کنند ، اما مشارکت دانش آموزان به همان اندازه ضروری است. هرچه دانش آموز با خواندن یاد بگیرد ، از آمادگی بیشتری برای رسیدن به پتانسیل خود برخوردار است. یکی از بهترین راه ها برای تشویق این امر ایجاد روابط معنی دار معلم و دانش آموز است.

آیا می خواهید بدانید چرا روابط معلم و دانش آموز بسیار مهم است و چگونه می توانید آنها را در مدرسه تسهیل کنید؟ با چالش های پیش روی تعامل معلم و دانش آموز ، چگونه روابط مثبت می تواند محیط مدرسه شما را بهبود بخشد ، و پنج نکته برای ارتقاء تعامل دانش آموزان بیاموزید.
چالش های پیش روی روابط مثبت معلم و دانش آموز

یکی از بزرگترین مسائلی که روابط معلم و دانش آموز با آن روبروست این است که بسیاری از کودکان به کلاس نمی روند. غیبت مزمن یا غیبت حداقل 15 روز در سال تحصیلی ، به طور فزاینده ای در بین دانش آموزان رایج است و نتایج نگران کننده ای به همراه دارد. [1] در کلاسهای اولیه ، غیبت مزمن می تواند میزان ترک تحصیل دبیرستان را بعداً پیش بینی کند. [2] و اگر کودکی در کلاس نباشد ، ایجاد روابط با این دانش آموزان تقریباً غیرممکن به نظر می رسد.

علاوه بر این ، دانش آموزانی که در گذشته تجربیات ضعیفی با بزرگسالان داشته اند ، می توانند با اعتماد به معلمان مشکل داشته باشند. [3] این امر می تواند در مورد دانش آموزانی که معلم قبلی آنها با آنها ناعادلانه رفتار می کرد و همچنین کودکانی که از خانه های بدرفتار یا غفلت آمیز رفتار می کردند ، صدق کند. در بسیاری از موارد ، ممکن است همه چیز را در مورد پیشینه کودک ندانید. اگر برای رسیدن به دانش آموز مشکل دارید ، به خاطر داشته باشید که مشکل ممکن است گذشته آسیب زا باشد ، نه شما.

 

کودکان با درآمد کم یا دارای منابع کم ، به احتمال زیاد روابط ضعیفی با معلمان خود دارند. [4] دلایل این امر متفاوت است. ممکن است به این دلیل باشد که معلمان بیشتر به این دانش آموزان با سوگیری های شخصی نگاه می کنند. یا در برخی موارد ، این کودکان ممکن است به حمل و نقل یا حمایت تحصیلی مورد نیاز برای موفقیت دسترسی نداشته باشند. علت هر چه باشد ، مربیان هنگام تعیین نحوه تعامل با دانش آموزان باید به این کودکان توجه داشته باشند.

 

۳۰ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahla mehran

بهبود روابط دانش آموزان با معلمان

بهبود روابط دانش آموزان با معلمان برای ارائه حمایت های اساسی برای یادگیری
روابط مثبت همچنین می تواند به پیشرفت اجتماعی دانش آموز کمک کند

    فرزندپروری ، خانواده ، روابط
    مدارس و کلاسهای درس

سارا ریم کافمن ، دکتری ، و لیا سندیلوس ، دکتری ، دانشگاه ویرجینیا

بهبود روابط دانش آموزان با معلمان دارای پیامدهای مهم ، مثبت و طولانی مدت برای پیشرفت تحصیلی و اجتماعی دانش آموزان است. صرفاً بهبود روابط دانش آموزان با معلمان هیچ پیشرفتی در پی نخواهد داشت. با این حال ، دانش آموزانی که روابط نزدیک ، مثبت و حمایتی با معلمان خود دارند ، در مقایسه با دانش آموزانی که در روابط خود تعارض بیشتری دارند ، به سطوح بالاتری از موفقیت دست خواهند یافت.

دانش آموزی را تصور کنید که ارتباط شخصی شدیدی با معلم خود احساس می کند ، اغلب با معلم خود صحبت می کند و از راهنمایی و تحسین سازنده تری برخوردار است تا انتقاد از معلم خود. احتمالاً دانش آموز بیشتر به معلم خود اعتماد می کند ، در یادگیری مشارکت بیشتری نشان می دهد ، در کلاس بهتر رفتار می کند و در سطوح بالاتر از نظر تحصیلی به موفقیت می رسد. روابط مثبت معلم و دانش آموز دانش آموزان را به فرایند یادگیری کشانده و میل به یادگیری را افزایش می دهد (با فرض اینکه مطالب محتوای کلاس جذاب ، مناسب سن و با مهارت های دانش آموز مطابقت داشته باشد).
آموزش علمی با کیفیت بالا

آموزش علمی با کیفیت بالا متناسب با سطوح تحصیلی دانش آموزان طراحی شده است. همچنین فرصتی برای تفکر و تجزیه و تحلیل ایجاد می کند ، از بازخورد به طور م toثر برای هدایت تفکر دانش آموزان استفاده می کند و دانش قبلی دانش آموزان را گسترش می دهد.

۳۰ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahla mehran

در مورد دانش آموز بودن


توسط دونالد ای. سیمانک

از رئیس سابق یک کالج که تعداد آنها چندین هزار نفر بود ، پرسیده شد که این مدرسه چند دانش آموز دارد. او به طعنه گفت: "اوه ، شاید دوجین". او یک شوخی می کرد که قدمت آن به اندازه تپه ها است. رئیس یک شرکت بزرگ وقتی از خبرنگاری پرسید (در حین اعتصاب) چند کارگر در کارخانه او وجود دارد. یکی از معلمانم به ما یادآوری می کرد که دانشجو بودن بیش از آنکه فقط دانش آموز باشد به معنای آن است.

زمان تغییر می کند. تعریف "دانشجو" زمانی "کسی که چیزی را مطالعه می کند" بود. امروزه می تواند صرفاً به معنی "کسی باشد که در مدرسه ، کالج یا دانشگاه تحصیل می کند". این تعریف مدرن حتی نشان نمی دهد که شخص بیش از "حضور" انجام می دهد. اساتید کالج و دانشگاه هنوز از تعریف اول استفاده می کنند ، و مدارس راه هایی (مانند الزامات دوره ، امتحانات و نمرات) را دارند تا اطمینان حاصل کنند که کسانی که در آن شرکت می کنند نیز چیزی بخوانند و یاد بگیرند.

بنابراین چه چیزی یک دانش آموز را متمایز می کند؟ چه چیزی دانش آموز را از بقیه کلاس متمایز می کند؟ چهار مورد: نگرش ، مهارت های تحصیلی ، آگاهی و پیشرفت ، مطمئناً بخش بزرگی از آن هستند و دانش آموزی که آنها را داشته باشد به احتمال زیاد به عنوان:

    نگرش در درجه اول تمایل واقعی برای یادگیری و تمایل به انجام کارهای فکری سخت برای دستیابی به درک است. همچنین نشان داده می شود که چقدر خوب خود را حتی در موضوعاتی که علاقه چندانی به آنها ندارید به کار می برید ، و اینکه چقدر می توانید به دست آورید حتی زمانی که سبک استاد مورد پسند شما نیست.
    مهارت های تحصیلی شامل توانایی خواندن با درک مطلب ، استفاده هوشمند از منابع (شامل منابع کتابخانه و اینترنت) ، مهارت های منطقی و ریاضی ، عادات مطالعه کارآمد و توانایی برقراری ارتباط واضح و روان هنگام صحبت و نوشتن است.
    آگاهی از آنچه در جهان اطراف شما می گذرد و عادت ارتباط هوشمندانه آن با دوره های دانشگاهی خود. به عنوان مثال ، هنگام گذراندن دوره علوم سیاسی ، باید آنچه را که در کلاس یاد می گیرید با آنچه در صحنه سیاسی ملی و جهان اتفاق می افتد مرتبط کنید. هنگام گذراندن یک دوره علوم ، باید اصول علمی را با پدیده هایی که در زندگی روزمره مشاهده می کنید مرتبط کنید و برای یافتن کاربردها و نمونه هایی از علم در دنیای واقعی دست از سر راه بردارید.
    موفقیت با استفاده از درک موفق نشان داده می شود. شواهد آن شامل موارد زیر است:
        استفاده صحیح و مطمئن از آنچه آموخته اید برای مشکلات و چالش های جدید ،
        ارتباط روشن و م ofثر درک شما از طریق گفتار و نوشتن ، و
        داشتن اطلاعات ، مهارت ها و درک کافی برای ادامه تحصیل در خارج از کلاس درس ، در طول زندگی.

همه این موارد به A پنجم می افزاید: توانایی ، واژه ای که اغلب در بالا استفاده می شود. یکی از اهداف آموزش ، دستیابی به توانایی بکارگیری دانش خود به روشهای جدید ، خلاق و صحیح است. توانایی ها کاملاً ذاتی نیستند ؛ برخی از آنها با تلاش متمرکز و متمرکز قابل دستیابی هستند.

سایر علائم و ویژگی های یک دانش آموز خوب عبارتند از:

۳۰ مرداد ۰۰ ، ۱۲:۱۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahla mehran

مبانی متلب برای مبتدیان

آموزش برنامه نویسی متلب با تمرینات گام به گام.
این یک دوره عملی برای MATLAB است. نرم افزارهای پیشرو در محاسبات عددی را از طریق تمرینات گام به گام بیاموزید. اصول اولیه را فرا گرفته و به سطح پیشرفته ای در MATLAB بروید.
MATLAB یک نرم افزار پیشرو در محاسبات عددی و الگوریتم های ساخت است که به طور گسترده توسط مهندسان ، برنامه نویسان ، محققان ، معلمان ، کالج ها و کارآفرینان استفاده می شود.

ادامه مطلب...
۲۶ مرداد ۰۰ ، ۲۱:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahla mehran

برنامه نویسی ، اشکال زدایی و سبک متلب را بیاموزید


مهارتهای کلیدی برنامه نویسی MATLAB را که متخصصان را از مبتدیان جدا می کند ، بیاموزید: اشکال زدایی ، عملکردها و تجسم.
MATLAB یکی از مهمترین و پرکاربردترین محیط های برنامه نویسی ، ابزارهای تجسم داده ها و حل کننده های عددی در دانشگاه و صنعت است. از طرف دیگر ، MATLAB فقط یک زبان برنامه نویسی است ، تفاوت چندانی با یادگیری دیگر زبانهای برنامه نویسی یا سطح بالا ندارد. بنابراین ، هدف من در این دوره فقط آموزش نحوه برنامه نویسی در MATLAB نیست ، بلکه آموزش مهارت های قابل انتقال و سطح بالا است که به شما کمک می کند برنامه نویس بهتری شوید ، صرف نظر از اینکه از MATLAB ، Python ، R ، استفاده می کنید. جاوا اسکریپت یا هر زبان دیگری.
آنچه در این دوره خواهید آموخت:
استفاده و سفارشی سازی محیط بصری MATLAB (از جمله جایگزینی رنگ های پیش فرض سیاه و سفید پیش فرض با چیزی که مناسب شخصیت رنگارنگ شماست!)
اصول برنامه نویسی متلب
دستورات کنترل (برای حلقه ها ، در حالی که ، اگر دیگر ، تغییر دهید)
توابع MATLAB خود را بسازید
ایجاد و ویرایش تجسم داده ها با استفاده از موتور گرافیکی MATLAB
چگونه می توان یک کد خوب ، تمیز و خواندنی نوشت
استراتژی های کلی برای اشکال زدایی (یافتن و رفع خطاها)
اشتباهات رایج در برنامه نویسی و نحوه اجتناب از آنها را بشناسید
چگونه قبل از شروع برنامه نویسی کد خود را سازماندهی و بهینه سازی کنید
در مورد مهارت های برنامه نویسی خود اعتماد به نفس ایجاد کنید
6. تجسم داده ها با MATLAB - پروژه ها و مثالها
نحوه تجسم داده ها با MATLAB در دو بعدی ، سه بعدی ، 4 بعدی ، 5 بعدی و ایجاد طرح های متحرک با ده ها پروژه و مثال را بیاموزید.
چرا این دوره؟
تکنیک های طرح پیچیده را به مراحل ساده تقسیم می کند.
رویکرد آسان و شهودی از مربیان حرفه ای.
ایده آل برای دانشجویان ، دانشگاهیان ، دانشمندان.
مناسب برای برنامه نویسان مبتدی.

۲۶ مرداد ۰۰ ، ۲۱:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahla mehran

مدلسازی با سیمولینک نرم افزار متلب


در Simulink ، نمایش و سپس شبیه سازی یک مدل ریاضی که نمایانگر یک سیستم فیزیکی است بسیار ساده است. مدل ها به صورت گرافیکی در Simulink به صورت نمودارهای بلوکی نشان داده می شوند. مجموعه وسیعی از بلوک ها در کتابخانه های ارائه شده برای نمایش پدیده ها و مدل های مختلف در قالب های مختلف در اختیار کاربر قرار می گیرد. یکی از مزایای اصلی استفاده از Simulink (و شبیه سازی به طور کلی) برای تجزیه و تحلیل سیستم های پویا این است که به ما امکان می دهد واکنش سیستم های پیچیده ای را که تجزیه و تحلیل آنها بسیار دشوار است ، به سرعت تحلیل کنیم. سیمولینک می تواند راه حل های مدلهای ریاضی را که ما قادر به حل آنها نیستیم یا نمی خواهیم "با دست" حل کنیم ، تقریبی کند.

به طور کلی ، معادلات ریاضی نشان دهنده یک سیستم معین که به عنوان پایه ای برای مدل Simulink عمل می کنند ، می توانند از قوانین فیزیکی گرفته شوند. در این صفحه نحوه استخراج یک مدل ریاضی و سپس پیاده سازی آن مدل در Simulink را نشان خواهیم داد. این مدل سپس در صفحه مقدمه: Simulink Control استفاده می شود تا نحوه استفاده از Simulink برای طراحی و شبیه سازی کنترل برای یک سیستم را نشان دهد.

پیوندهای آموزشی مرتبط
مبانی Simulink
Circuit Sim Activity
فعالیت پاندول سیم
پیوندهای خارجی مرتبط
ویدئوی معرفی Simulink
ویدئوی مدل سازی Simulink
ویدئو مدل سازی چالش ها
فهرست
سیستم قطار
نمودار جسم آزاد و قانون دوم نیوتن
ساخت مدل Simulink
اجرای مدل
سیستم قطار

ادامه مطلب...
۱۴ مرداد ۰۰ ، ۲۱:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
mahla mehran
google-site-verification=74vUizywDCBZTHvjeTnhYgSyS8A9x1LbT8RW6mXPG4Y