بهبود روابط دانش آموزان با معلمان برای ارائه حمایت های اساسی برای یادگیری
روابط مثبت همچنین می تواند به پیشرفت اجتماعی دانش آموز کمک کند
فرزندپروری ، خانواده ، روابط
مدارس و کلاسهای درس
سارا ریم کافمن ، دکتری ، و لیا سندیلوس ، دکتری ، دانشگاه ویرجینیا
بهبود روابط دانش آموزان با معلمان دارای پیامدهای مهم ، مثبت و طولانی مدت برای پیشرفت تحصیلی و اجتماعی دانش آموزان است. صرفاً بهبود روابط دانش آموزان با معلمان هیچ پیشرفتی در پی نخواهد داشت. با این حال ، دانش آموزانی که روابط نزدیک ، مثبت و حمایتی با معلمان خود دارند ، در مقایسه با دانش آموزانی که در روابط خود تعارض بیشتری دارند ، به سطوح بالاتری از موفقیت دست خواهند یافت.
دانش آموزی را تصور کنید که ارتباط شخصی شدیدی با معلم خود احساس می کند ، اغلب با معلم خود صحبت می کند و از راهنمایی و تحسین سازنده تری برخوردار است تا انتقاد از معلم خود. احتمالاً دانش آموز بیشتر به معلم خود اعتماد می کند ، در یادگیری مشارکت بیشتری نشان می دهد ، در کلاس بهتر رفتار می کند و در سطوح بالاتر از نظر تحصیلی به موفقیت می رسد. روابط مثبت معلم و دانش آموز دانش آموزان را به فرایند یادگیری کشانده و میل به یادگیری را افزایش می دهد (با فرض اینکه مطالب محتوای کلاس جذاب ، مناسب سن و با مهارت های دانش آموز مطابقت داشته باشد).
آموزش علمی با کیفیت بالا
آموزش علمی با کیفیت بالا متناسب با سطوح تحصیلی دانش آموزان طراحی شده است. همچنین فرصتی برای تفکر و تجزیه و تحلیل ایجاد می کند ، از بازخورد به طور م toثر برای هدایت تفکر دانش آموزان استفاده می کند و دانش قبلی دانش آموزان را گسترش می دهد.