یافته های جدید بهترین روش ها را روشن می کند
توسط سارا دی اسپارکس - 12 مارس 2019 6 دقیقه خوانده شد

دانش آموزان در یک سال تحصیلی معمولی بیش از 1000 ساعت با معلم خود می گذرانند. این زمان کافی برای ایجاد رابطه ای است که می تواند عشق عمیق دانش آموز به یادگیری را برانگیزد - و زمان کافی برای پویایی است که به طور کامل از ریل خارج شود.

ناظران آموزش و پرورش مدتهاست می دانند که رابطه با معلم می تواند برای نحوه یادگیری دانش آموزان بسیار مهم باشد. اما تحقیقات نوظهور تصویر واضح تری از همیشه نشان می دهد که چگونه معلمان می توانند روابط قوی با دانش آموزان خود ایجاد کرده و از آن استفاده کنند.

مری هلن ایموردینو-یانگ ، عصب شناس شناختی در دانشگاه جنوبی ، می گوید: "بعضی اوقات افراد نوعی آشنایی و دوستی گاه به گاه را با ارتقاء روابط عمیق که در مورد توانایی های کودک ، علایق ، نقاط قوت و ضعف آنها است اشتباه می گیرند." کالیفرنیا که تأثیرات احساسات و طرز فکر بر یادگیری را مطالعه می کند.

او می گوید: "بسیاری از معلمان ... توانایی های بسیار قوی برای تعامل اجتماعی با دانش آموزان دارند ، اما این کافی نیست." "شما باید خیلی بیشتر از آن پیش بروید و در واقع با دانش آموزان در مورد کنجکاوی ، علایق آنها ، عادات ذهنی آنها از طریق درک و نزدیک شدن به مطالب شروع کنید تا واقعاً معلم موثری باشید."

ایموردینو یانگ در مطالعه طولی آینده خود با کالج آموزش بانک استریت ، در حال ردیابی این است که معلمان بسیار م effectiveثر دانش آموزان کم درآمد ، هنجارهای کلاس درس و احساس اعتماد و ایمنی را برای دانش آموزان تعیین می کنند-بلکه از این پایه برای ارتقاء تفکر عمیق تر دانش آموزان استفاده می کنند. و نامزدی
چرا روابط معلم و دانش آموز مهم است؟

"بخش رابطه ای تدریس ممکن است بسیار کم اهمیت ترین جنبه آن باشد. ... هنگامی که معلمان در برقراری روابط با دانش آموزان مهارت دارند ، این مهارت بیشتر به عنوان پوششی برای فقدان دانش محتوا و یا آموزش با دقت در نظر گرفته می شود. "جیمز فورد ، معلم سال ایالت کارولینای شمالی 2015 و مدیر برنامه برای انجمن مدارس دولتی کارولینای شمالی ، به هفته آموزش گفت. برعکس ، وی افزود: "اولین کار ما به عنوان معلمان این است که مطمئن شویم دانش آموزان خود را یاد می گیریم ، در سطح واقعی با آنها ارتباط برقرار می کنیم ، به فرهنگ آنها احترام می گذاریم و شایستگی آنها را برای دریافت بهترین آموزش ممکن تأیید می کنیم."

مروری بر تجزیه و تحلیل تحقیقات آموزشی بر روی 46 مطالعه نشان داد که روابط قوی معلم و دانش آموز در کوتاه مدت و بلند مدت با بهبود تقریباً هر اقدامی که مدارس به آن اهمیت می دهند مرتبط است: مشارکت تحصیلی بیشتر دانش آموزان ، حضور ، نمرات ، رفتارهای مختل کننده کمتر و تعلیق و کاهش نرخ ترک تحصیل این تأثیرات حتی پس از کنترل تفاوت در زمینه های فردی ، خانوادگی و مدرسه دانش آموزان قوی بود.

معلمان نیز سود می برند. مطالعه ای در مجله اروپایی روانشناسی آموزش نشان داد که رابطه معلم با دانش آموزان بهترین پیش بینی کننده این بود که معلم چقدر شادی را در مقابل اضطراب در کلاس تجربه کرده است.
رویکرد معلم چگونه بر این رابطه تأثیر می گذارد؟

در تحقیقی در سال 2018 ، ویکتوریا تیزن-هومر ، محقق دانشگاه ایالتی آریزونا ، دریافت که برنامه های مختلف تربیت معلم انواع مختلف روابط با دانش آموزان را اولویت بندی می کند:

    تمرکز ابزاری شامل یک رابطه محدود و یک طرفه بود که در آن معلمان اطلاعات خاصی را درباره دانش آموزان جمع آوری می کردند تا آنها را برای رفتار خوب ترغیب کرده و بر وظایف هدایت شده توسط معلم تمرکز کنند. او دریافت که روابط "به عنوان وسیله ای کنترل شده برای یک هدف خاص: انطباق دانش آموزان" ، ساخته شده است. "دانش آموزان دریافتند که ارزش آنها به میزان سخت کوشی و رفتار آنها مطابق آنچه که اکثریت سفیدپوستان تقاضا می کنند ، وابسته است."
    تمرکز متقابل به معلمان نیاز داشت تا اطلاعات پیچیده ای را جمع آوری کرده و درک جامعی از دانش آموزان خود ایجاد کنند و دانش آموزان را به مبارزه با محتوا و مشکلات با هم دعوت کنند. "این دانش آموزان نه تنها یاد گرفتند که برای خود فکر کنند ، بلکه بزرگسالانی نیز داشتند که افکار و تجربیات آنها را تأیید کردند و به آنها پاسخ دادند. تیزن هومر می گوید ، چنین تعاملاتی آنها را برای تعامل با شخصیت های قدرتمند آماده می کند و روزی خودشان دارای مقامات قدرت می شوند.

این مطالعه همچنین در تجزیه و تحلیل دو مورد از این برنامه ها نشان داد که معلمان تربیت شده با تمرکز ابزاری بیشتر به تدریس در مدارس کم درآمد و اقلیت های بالا ادامه می دهند ، در حالی که افرادی که در روابط متقابل آموزش دیده اند در مدارس با مدارک بالاتر به پایان می رسند. -دانش آموزان ورودی و سفیدپوست. مشخص نیست که چرا معلمان به این ترتیب مرتب شده اند ، اما نگرانی هایی را در مورد تفاوت در روابطی که ممکن است دانش آموزان کم درآمد و کم درآمد با معلمان تجربه کنند ، ایجاد کرده است.