یک راهنما از دانشگاه میشیگان-فلینت در مورد انتخاب یک موضوع می گوید: "توجه داشته باشید که انتخاب یک موضوع خوب ممکن است آسان نباشد. باید به اندازه کافی باریک و متمرکز باشد تا جالب و در عین حال گسترده باشد تا بتواند اطلاعات کافی را پیدا کند. "

اشمیدر با رویکرد خود به س chatال چت پاسخ داد: "من اغلب با ایده یا س ofال مورد علاقه خود شروع می کنم و سپس شروع به جستجوی تحقیقات موجود در این زمینه می کنم تا مشخص شود چه کاری قبلاً انجام شده است."

TheInfoSherpa افزود: "با تحقیق شروع کنید. از یک کتابدار کمک بخواهید. آخرین کاری که می خواهید انجام دهید طراحی یک مطالعه از طرف شخصی است که قبلاً انجام شده است. "

کتابخانه های دانشگاه ایالتی یوتا ویدیویی را به اشتراک گذاشتند که "به شما کمک می کند یک موضوع تحقیقاتی را پیدا کنید که برای شما مرتبط و جالب باشد!"

Q2a: از چه استراتژی هایی برای مداوم بودن در تحقیقات در رشته خود استفاده می کنید؟

برنامه برنامه تشویقی دکترای رئیس دانشگاه ایالتی کالیفرنیا چهار منبع پیشنهادی برای ادامه فعالیت در رشته شما ارائه می دهد:

    یک مصرف کننده موثر تحقیق شوید
    نشریات کلیدی را بخوانید
    در جمع های کلیدی شرکت کنید
    شبکه ای از همکاران را توسعه دهید

اشمیدر وTheInfoSherpa در مورد روشهای استفاده از پایگاه داده برای این منظور گفتگو کردند. اشمیدر استفاده از "جستجوی پایگاه داده ژورنال برای انتشارات در چند ماه گذشته در موضوعات مورد علاقه" را به عنوان راهی برای تداوم فعالیت به عنوان یک مصرف کننده تحقیق ، شناسایی کرد.

TheInfoSherpa افزود: "تنظیم هشدار در پایگاه داده مورد علاقه خود بسیار آسان است. من این کار را برای موضوعات خاص انجام می دهم و آخرین تحقیقات به صندوق ورودی من تحویل داده می شوند. باز هم ، # کتابدار دانشگاهی یا عمومی شما می تواند در این زمینه به شما کمک کند. " اشمیدر پاسخ داد ، "هشدارها برای پیشرفت در فناوری برای طبقه بندی بی شمار مواد موجود در اینترنت بسیار مفید هستند. مشاوره عالی! "

در یک مقاله دسترسی آزاد ، Keeping Up to Date: An Academic محقق محقق سفر اطلاعات ، محققان Pontis و همکاران. همکاران "با استفاده از مدل سفر اطلاعاتی به عنوان چارچوبی برای تجزیه و تحلیل و بررسی ابعاد تأثیرگذار بر رفتارهای اطلاعاتی ، چگونگی به روز بودن محققان را بررسی کرد." در نتیجه مطالعه آنها ، "پنج بعد اصلی که بر رفتارهای اطلاعاتی تأثیر می گذارد مشخص شد: سطح سن ، منابع اطلاعاتی ، وضعیت پروژه ، میزان آشنایی و چگونگی تعریف مناسب جامعه مربوطه."